Home > عمومی
Viewed 52 times 2 Answers
0

با و احترام، من چند سال در جایی مستاجر بودم و پارسال ار اونجا نقل مکان کردم، در مالیات پارسال مبلغ کل اجاره نوشته شده و الان CRA رسید صاحبخانه را خواسته ولی هرچه زنگ میزنم ، ایمیل میزنم جواب نمیده همه پرداخت ها هم با e transfer بوده ممنون میشم مطلع لطفا راهنمایی کنن من چکار باید کنم سپاس

2021-09-28 09:23:00 Toronto عمومی #کار
2 Reply

سلام وقتتان بخیر رسیدهای اجاره ، یک رسید قابل قبول دارای تمام اطلاعات زیر بایستی باشد: مبلغ اجاره پرداختی - تاریخ پرداخت اجاره - نام شخصی که اجاره را پرداخت کرده است آدرس ملکی که اجاره کرده اید - نام شخص یا شغلی که دریافت کرده است اجاره - امضای صاحبخانه


2021-09-28 09:45:00

با سلام. شما وقتی با ایمیل ترنسفر میکنی، یه صفحه در حسابت میاد که تایید ارسال پول را در همون لحظه نشون میده. این میشه رسید اول شما. وقتی گیرنده پول را دریافت میکنه دوباره به شما ایمیل میاد که ایشون دریافت کرد. این میشه رسید دوم. آدرس ایمیل صاحبخونه و مستاجرباید در قرارداد اولیه قید شده و به امضای طرفین رسیده باشه. این سه تا میشه مدرک پرداختی شما برای اجاره.


2021-09-28 19:41:00

QAmon

Similar Question:

#کار
Ask a Question